top of page

Czasopismo Getcreative - czy warto?

Getcreative to najbardziej znane czasopismo dla nauczycieli języka angielskiego. Pewnie wielu, zwłaszcza początkujących, lektorów zastanawia się, czy warto wykupić prenumeratę? Moja odpowiedź nie może być chyba bardziej oczywista - oczywiście, że warto!





Dlaczego? Przede wszystkim znajdziecie tam ogrom pomysłów i inspiracji w nurcie nowoczesnej edukacji! Ponadto, gotowe scenariusze zajęć i pięknie wydane, kolorowe materiały. Nie brakuje też cennych wskazówek. Decydując się na prenumeratę premium, tak jak ja to zrobiłam, otrzymujecie dostęp do WSZYSTKICH, nawet archiwalnych wydań czasopisma, różnego rodzaju materiałów w wersji online oraz webinarów. Jedno jest pewne, dzięki Get Creative możecie udoskonalić i urozmaicić swój warsztat pracy!


Na prenumeratę zdecydowałam się w tym roku szkolnym, a bieżące wydane jest pierwszym, które dotarło do mnie w wersji papierowej. I muszę przyznać, że na żywo robi jeszcze większe wrażenie! Może to dlatego, że jestem wielką fanką kultury szelestu kartek i czytanie wersji online nie sprawia mi aż takiej przyjemności? Jednakże, jakość wydruku, format, grafika... Nic dodać, nic ująć. Wszystko trafione w punkt!


Początkowe wrażenia? Nie byłam do końca przekonana... Myślałam, że te propozycje zajęć to nie dla mnie, nie dla mojej grupy, nie na tyle osób. Nic bardziej mylnego! Zapomniałam o tym, że nie muszę trzymać się kurczowo scenariuszy, to mają być pomysły, a ja mam być creative! I tutaj tip dla was!


TIP TME!


Pamiętajcie, że zabawy, scenariusze i pomysły są poglądowe, a wy możecie je modyfikować do swoich preferencji, możliwości i potrzeb!


Jeśli jeszcze się zastanawiałeś - nie ma na co czekać! Polecam spróbować każdemu nauczycielowi języka angielskiego w przedszkolu!


Więcej na temat czasopisma Getcreative znajdziecie tutaj [klik]


Have a nice day!

Dominika


Comments


AirBrush_20200209153217_edited.jpg

Witaj na moim blogu!

Mam na imię Dominika, ale znajomi mówią mi Domka :) Jestem początkującą nauczycielką angielskiego w przedszkolu. Zapraszam do kopalni moich pomysłów. Mam nadzieję, że znajdziesz tu coś dla siebie :) 

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
bottom of page