top of page

Let's start!

Muszę przyznać, że trochę się stresuję, ale przecież zawsze musi być ten pierwszy raz!


Witam wszystkich serdecznie na moim pierwszym ever blogu! Jeśli jeszcze nie wiecie, to mam na imię Dominika i jestem początkującą nauczycielką języka angielskiego. Więcej informacji na mój temat znajdziecie w zakładce O MNIE.



Meet the face behind the posts


Po co ten blog? Chyba dlatego, że chce pokazać, że nie trzeba mieć 10 letniego stażu pracy, żeby posiadać wiedzę wartą przekazania. Po co jeszcze? Chyba dla mnie..., żeby mieć miejsce z uporządkowaną wiedzą i spisanymi pomysłami.


Co na blogu? Inspiracje, wskazówki, porady, scenariusze zajęć, a w przyszłości mam nadzieję, że autorskie materiały :)


Dla kogo? Chcę stworzyć miejsce dla lektorów, nauczycieli, rodziców - pamiętajcie, że pomysły na zabawy w języku angielskim można zmodyfikować i użyć na standardowych zajęciach przedszkolnych albo w domu z Waszymi dziećmi :) Mam również nadzieję, że znajdą się tu również studenci, którzy tak samo jak i ja kiedyś, nie wiedzą od czego zacząć, gdzie szukać pomocy i cennych informacji.


Generalnie, chciałabym stworzyć miejsce, na które sama chciałabym trafić na początku mojej nauczycielskiej kariery.


Mam nadzieję, że będziecie tu zaglądać i razem stworzymy świetną, kreatywną ekipę! :)


Have a nice day!

Dominika

Comments


AirBrush_20200209153217_edited.jpg

Witaj na moim blogu!

Mam na imię Dominika, ale znajomi mówią mi Domka :) Jestem początkującą nauczycielką angielskiego w przedszkolu. Zapraszam do kopalni moich pomysłów. Mam nadzieję, że znajdziesz tu coś dla siebie :) 

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
bottom of page